niedziela, 31 lipca 2011

MP Tri Górzno 2011 zaliczone

Pierwszy start tri w tym sezonie po dłuższej przerwie mam za sobą, mogę być zadowolony bo uzyskałem czas który zakładałem 2:34:00. Impreze od strony organizacyjnej i rywalizacji triathletów uważam za bardzo udana było bardzo fajnie znowu zobaczyć się z zawodnikami.Płyneło mi sie nie za dobrze ręce i nogi źle sztywno pracowały i pewnie dlatego wybiegłem z wody dopiero po 30min. jak najszybciej wskoczyłem na rower i właśnie rower to klucz do sukcesu na dystansie olimpijskim, jesli złapie się do dobrej grupy i przejedzie z nią cały dystans to można myśleć o dobrym czasie, mi wczoraj własnie nieudało sie tego dokonać jechalem raz sam albo z 3,4 zawodnikami. Bieg był bardzo udany pierwsza petle powoli a 5 nastepnych równym tempem, przekraczając metę zasalutawem z przyzwyczajenia ;). Zadebiutowałem w nowym stroju Blue White Black, fotorelacja z Górzna już niedługo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz